5 Ağustos 2013 Pazartesi

Ah,bende onlar gibi hür olabilsem,mavi göklerde hür uçabilsem...


Selam arı dostları,
bugün haberimizde taklacı milli kuşlarımız yer alıyor,
bu harika kuşların özellikleri bütün dünyada biliniyor ve
burada da ülkemizi başarıyla temsil ediyorlar.





yarışmalara katılan kuşlarımızın birincilikleri bile var
maşallah havadaki oyunları çok güzel,
izledikce onları daha çok seviyoruz.





resimlerde bir grup erkek ve birde dişiler var,
kuşları ayrı tutuyoruz şimdilik :)





her gün bakımları var,
mutlaka dışarı çıkarıp uçuruyorum aynı zamanda
yem ve su kontrolü yapıyorum.






zevkli bir iş olduğundan 
uğraşımlarım beni dinlendiriyor,





onların iyi olduğunu görmek benim için
çok önemli,




taklacı güvercinler,





birinciliği olan kuş bu karede,
diğerlerininde başarılı dereceleri var tabiki.





güvercinlerin bakımları bittiğinde,
son bir defa kümese bakıyorum ve işlem 
bugünlük bitiyor :)

Bloğumu izleyen bütün 
arı ve doğa dostları,

Mübarek Ramazan Bayramınızı tebrik eder
hayırlara vesile olmasını dilerim.


Mehmet Yüksel.