10 Haziran 2012 Pazar

Doğa resimleri paylaşımı...


Selam arı dostları,
bugün doğa resimlerimi sizler ile paylaşmak istiyorum,
bilgisayarımın Desktop görüntüsü olarak böyle doğa resimlerimi
koyuyorum ve her bakışımda arılarımı hatırlıyorum
yani hiç uzak kalmıyoruz onlar ile.





papatya gibisin beyaz ve ince,
Türk tangosu sözleri.






papatya,






Dünyanın her yerinde görünen bir bitki,
şifalı ve görünümü çok harika.












patates tarlası,
arama motorlarında patates tarlası yazınca benim resimlerim
çıkıyor nedense,al yapıştır resimi ne kadar kolay değilmi
hani kaynak filanda gösterilmiyor.


 (   Emeğe saygı yok demekki  )






bir çeşit çalı türü bir bitki,
arılar çok seviyor resimdeki bitkiyi.




bodur elma ağaçları,






bodur elma ağaçları normal büyük elma ağaçları gibi
budanmıyor,yan dalları gövdeye yakın budanıyor.








kökleri fazla derine gitmediği içinde destek kazık mutlaka şart,








mutlu tavuklar ağaç gölgesinde,








Api terapi olurda Tavuk terapi olmaz mı ?
olur tabiki,
bloglarda mutlu tavukların yer alması çok güzel bence,
sağlıklı yaşam için herşey önemli.










tavşanları yine rahatsız ettik,
bu sefer çift geziniyorlar.




bizi fark ettiklerinde saniyede uzaklaştılar,
hani Fatih`in yada Ali abinin isminide anmadım :)








böğürtlenlerin bazıları çiçek açtı,




bazıları ise açmak üzereler,




ana arısı çıkmış ve yumurta atmaya başlamış bölmelere
klavuz petek veriyorum.






ıhlamur çiçeği ile böğürtlen çiçeğinide aldıkmıydı
işlem tamamdır.


Sabit arıcılıkta etrafınızda açan çiçeklerden ancak faydalanabiliyorsunuz ama bunada çok şükür
şimdilik her şey yolunda.




çerçeve çekilip bakılıyor,




istediğimiz kriterlerde olunca çerçevelerimiz,
arıcı gönlümüz de seviniyor.








doğayı seven biri olarak gördüklerimi benim gözümle görmenizi
sağlamak için çektiğim resimler.




başak,






resimlerden de görüldüğü gibi gök yüzü bulutlu,
yaklaşık her gün yağmur yağıyor.




bazen arıcı olarak açan çiçekleri düşünüyorum,
yağmur fazla yağar ise çiçeklerin nektarını yıkar
gider.


Bazen de doğayı düşünüyorum yağmur doğa için doğadaki hayvanlar için şart,hayırlısı olsun bakalım.




bu bölge tavşanların sevdiği kadar var,
Tavşan cenneti.




Sezonun sizler için hayırlı ve bereketli geçmesini diliyorum,
arıcı dostlarım.


Selamlar Saygılar.