11 Nisan 2009 Cumartesi

Doğa çoştu her yer çicek açtı.

Doğanın kanunu işte havalar sıcak gidince meyve ağaçlarından
erik ve kuş kirazları çicek açmaya başladı,bazı iyi kirazlarında
açtığını gördüm,bahçemdeki kiraz ağaçları da bir kaç güne kadar açar
zannedersem.
Arılarımın genel durumlarına baktığımda iki çıta bal stokları
kaldığını gördüm,bu kış biraz sert geçti almanyada onun için
normalinden biraz fazla kışlık bal tüketti arılar.
Biz önlemini önceden aldığımız için yeterince bal stokları
vardı arıların.
Resimlerde görüldüğü gibi bir kaç gündür hava güzel
gidiyor bakalım hayırlısı,hava sıcaklığı 26 C°derece.
Böyle devam ederse çok bereketli bir yıl yaşayacağımıza
inanıyorum.

Sarı rengi çok güzel.


Bunlarda bahcemin yakınında otlayan küçük atlar,
bu küçük atlar büyümüyormuş cinsi böyleymiş.

Görüntüleri ilk gördüğümde biraz ilgimi çekti ama
böyle küçük atlar ne işe yarar anlaması biraz zor.

Öbür atlar kızıldereli atı gibi onlar da çok güzel.


Arılığıma yakın bir arıcının arılığı kulubenin içinde de
kovan vardı.

Küçük at.


Oğuzhan yanında durunca atların küçüklüğü
daha iyi belli oluyor ponilerin,keçiden biraz büyük.


Bu alet hem akü görevi yapıyor hemde yüksek volt elektrik veriyor
atların avla tele,iki kat tel var etrafında atların
kesinlikle bu tellere yanaşmıyorlar.

Poniler.

Bu resimler 10 Nisanda çekildi,ailem ile doğada gezerken
çiceklerin açtığını gördüm ve yarın üçüncü katlarını yani ballığı
arılara vermeyi düşündüm.
Hazırladığım kabarmış petekleri dolaptan çıkardım
ve bahceme gittim.
Kovanların ballıklarını açmış oldum,
hayırlısı artık arılar çok çalışıp
çok bal getirir inşallah.
Bütün arı dostlarımın sezonu hayırlı olur inşallah.