14 Nisan 2013 Pazar

Bekleyen Derviş muradına ermiş...


Selam arı dostları,
Hava sıcaklığı bugün 22 C° derece olunca arılarım kendilerini
kovan dışına attılar ve mükemmel polen akımı vardı.

Arıcının gönlünü zirvelere çıkaran bir görüntü,
uzun zaman soğuklardan dolayı arılarımın vızıltılarını duyamamıştım
bugün bolca izledim onları.

Yeni sezona kovanlarımın çalınmasıyla başlamamın üzüntüsü sanki biraz moralsizleştim gibi,fakat gözüm hep yollarda sanki bir yerlerde kovanlarımı görecekmişim gibi oluyor,
benim halimi kovanı çalınan
diğer arıcı arkadaşlar iyi bilirler,yine diyorum kovan çalan
adi hırsızlar bu dünyada hiç bir zaman arıcı olamayacakları gibi öbür dünyada mutlaka bunların hesabınıda vereceklerdir.



bana yorumlarıyla destek olan üzüntümü paylaşan
bütün dostlarıma teşekkür ediyorum.

Pes etmek benim doğamda yoktur,bu yüzden kovanlarımı
aramaya devam edeceğim aynı zamanda diğer termo kovanlarımı
zamanla arılandıracağım.

Termo kovanlarım ile kış aylarında olumlu sonuçlar aldığımı ve arı gelişiminde ahşap kovanlarım ile karşılaştırdığım zaman pozitif farklılık gördüğümü söyleyebilirim.


polen taşıyan arılarım,
sezona biraz geç birazda geriden başlasalarda kısa zamanda
kendilerine geleceğine inanıyorum.


kovan girişlerini halen küçük tutuyorum,
nektar akımı daha başlamadığı için yağmalanma tehlikesi olabilir.


arıcılıkta pratik çalışma ile teorik çalışma arasında büyük farklılıklar oluyor,bizler pratik arıcılık yapma ile ilgili bilgimizi siz arı dostlarına
aktarmakdan büyük zevk alıyoruz.

Bilgi paylaştıkca çoğalır sözü ne kadarda doğru,
Sanal alemde ilk yıllar 2006 yılında sanırım Organik asitler pek tanınmıyordu ve şimdi ülkemizin her köşesinde kullanıma yayılan 
ve kullanılan Organik asitleri gördükce daha çok seviniyorum.

Neden seviniyorum,
çünkü bal gıda maddesi olduğundan,
insan sağlığını tehlikeye sokacak diğer yasak ilaçlar şimdi kullanılmıyor,bu büyük bir başarı.

organik asitler balda ve arı mumunda kalıntı bırakmıyor,
insan sağlığına zarar vermiyor,organik doğal bal üretim
kurallarına görede organik asit kullanılması gerekiyor.



bugün deneme çekimi yaptığım bir video olduğundan,
HD Video çekimi deneyleri yapıldı.

Kullandığımız elektronik alet Oğlum Oğuzhan`ın Ipad4 ile yaptığımız çekimdir,amacımız Türk arıcılık videolarının gittikce süper kalitede olmasını hedefliyorum.

Bütün uğraşımlarım Türk halkı ve memleketim içindir,
kusurum olduysa eğer kusura bakmayınız,bilerek olmamıştır.

Bütün dostlarıma,

Selamlar Saygılar sunuyorum,

Hayırlı sezonlar diliyorum.