16 Ocak 2011 Pazar

Şükürler olsun,hepsi uçuyor.....


Selam arı dostları,
Hava sıcaklığı bugün çok güzeldi +20 C°derece ile
güneşliydi hava ve rüzgar hiç yoktu.
Arılarım bu güneşli ve rüzgarsız zamanı
iyi değerlendirdiler ve bütün kovanlarımda uçuş vardı,
polen taşıyan arı görmedim.


Doğada koloniler sonbahara kadar
bal ve polen stoklarını depolarlar ve kış için
hazırlıklar yapılır,bizim yaptığımızda onların doğal
yaşantısından farklı bir şey değildir.

Ben kendim sonbaharda besin ve varroa mücadelesini
zamanında yapmaya çalışıyorum,faydasınıda
fazlasıyla görüyorum.



Arılarımın tekrar uçmalarını görmek beni çok
sevindiriyor,yaptığım işlemlerin doğru olduğunun
kanıtı olarak arılarımın güneşi gördüğünde hepsinin
dışarıya büyük bir vızıltıyla uçmaya çıktıklarında arıcı olarak
çok sevindirici benim için,
benim sorumlu olduğum canlılara yapabileceğim en iyi
bakımı elimden geldiği kadar uygulamaya çalışıyorum,
çünkü onlar bunu çok ama çok hak ediyorlar.


bu sefer hava güzel olunca bisiklet ile arılığıma
gittim,iyi de yapmışım çünkü kışın hamlığını
inşallah en kısa zamanda üstümüzden atarız.


Horoz da değişmiş,resimde görünen horozu
daha önce görmemiştim başka bir cinse benziyor.




mutlu tavuklar,



Bütün arıcı dostlarıma,
kayıpsız bir kış geçirmeleri dileklerimle,
hayırlı sezonlar.