15 Şubat 2009 Pazar

Bilgi pahalımı olmalı ?

Değerli arı dostları arıcılığı hepimiz bir türlü merak sarmış
ve zevkle yapıyoruz.
Arıcılıkta Temel bilgiler çok önemli bu bilgiler bugünden
yarına edinemiyoruz tabiki.
Zamanla doğru Temel bilgiler Arıcıya mantıklı geleceğinden
zaman isteyen bir uğraşımdır.
Arıcılığa yeni başlayan arkadaşların kafası tamamen karışıyor
anlıyorum.
Ama arıcılığa yeni merak saran ve Temel bilgileri
başından doğru öğrenmek bir avantaj olarak görüyorum.
Arıcılığı öğrenmenin en güzel örneği
Usta bir arıcının yanında ona yardım etmekle başlar
usta arıcının yaptığı her hareket öğrenen kişinin
hafızasına daha iyi oturacaktır.
Sanal ortamda bol resim ile anlatmaya çalışıyoruz
eskiden yabancı sitelerden resim kopya edilirken
şimdi yaklaşık bütün arıcılarda Digital foto makinesi
var ve anında yaşadıklarını dostları ile paylaşıyor.
Bu gelişimi positiv değerlendiriyorum,
zamanla herşeyin yoluna gireceğine inanıyorum.
Bütün Arı sevenlerin çalışmalarında
başarılar diliyorum.