13 Ocak 2020 Pazartesi

Arıcılık ve 2020 sezonu açılışı hayırlısıyla başladı...


Selam arı dostları,
yeni sezon bütün arı dostlarına 
hayırlı, uğurlu ve
bereketi bol olsun inşallah...


yeni yılın başında ilk arı uçuşu gerçekleşti çok şükür




Ocak ayı başında hava sıcaklığı genelde böyle oluyor
önceki yıllarda böyleydi şimdide böyle
asıl soğuklar Şubat ayında hissedilecek gibi...



böyle günleri iyi değerlendirmemiz gerekiyor




Karniyol arılarım...



2020 Ana Arı rengi Mavidir...


söğüt ağaçlarını önceki yıllarda paylaşıyordum
şimdi de paylaşayım bari :)
söğüt püsküllerinde bulunan polen
 arılarımız için muhteşem polen 
kaynağıdır...


bahar aylarında arılarımızın yavru bakımı görevleri
hızlandığında bolca polene ihtiyaçları oluyor
bu yüzden Fındık ve Söğüt ağaçlarında bulunan
püsküller büyük miktarda polen veriyor...

Polen eşittir Yavru 


Yere doğal bir şekilde Tere tohumları dökülmüş
biraz daha büyüsünler diye bekliyorum :)


Tereyi çok severim...
Kısmet olur ise bu yılda tekrar Tere ekilecek inşallah...
Almanyada satılmayan tek ürün Teredir...


Meyve ağaçlarını budama kursuna bu yılda katıldım...
Hem bildiklerimizi tazelemek için
hemde yeni bir şeyler öğreniriz düşüncesiyle
katılımı gerçekleştirdim...

Tam Bodur Meyve ağaçları ile yarı bodur ve
doğal büyüyen meyve ağaçları değişik şekilde
budan
Emeği geçen herkeze teşekkür ediyorum...

Değerli Arı dostları,
arınız ve balınız bereketli olsun inşallah...

Selamlar saygılar...