29 Mart 2013 Cuma

Kovanlarımı çaldılar...


Selam Arı dostları,
Haram ile Helalı bilmeyen adi hırsızlar Apimaye kovanlarımı çalmışlar,bahçenin etrafı telli ama neye fayda.

Polisi aradım hemen geldiler yazdılar çizdiler fakat ümitleri
yok gibi geldi bana.

Soğuk havalardan dolayı iki gün arılığıma gidememiştim o arada
çalmışlar kovanlarımı çok ama çok üzüldüm.

Almanyada olmayan bir kovan olduğundan belki bir yerlerde görülebilir,fakat etrafımızdaki çiftlikler sezonluk işci getiriyorlar yurt dışından ben tahminen onların çalmış olabileceğine inanıyorum 
ama böyle durumlarda insan devamlı tahminlerde bulunur başka
çaremizde yok sanırım.

Çalınan kovanlarımın resimleri görünüyor,blogumun günlüğünden
kalan eski resimler bunlar.

Hiç başıma gelmez inşallah sanmıştım ama ne yazıkki
Avrupanın göbeğinde bile hırsızlık olabiliyor,
yazıklar olsun çalana,
arıcıyım diye geçinecek birde adi hırsız.