22 Mayıs 2012 Salı

Sezon bütün hızıyla devam ediyor...


Selam arı dostları,
Bu sezonun ilk ana arılarından biri,
Resimde görünen ana arıyı ve kız kardeşlerini almanyada
yeni arıcılığa başlayan bir dostuma hediye verdim inşallah
gittikleri yerde yüksek performanz gösterirler.


onların minik koloni olmaları daha ne kadar olduki,
maşallah hemen besinlerini depolamışlar,
balcı arılar hemen belli oluyor.


dışarıda olup bitenler onları ilgilendirmiyor bile
hepsi işlerinin başında.


küçük bir dalak,




bölmelere çerçeve hazırlıyorum,
telleme ve temel petek takıyorum.


çerçevelerin hepsine sarı yüsükten takıyorum,
gerdiğim telin gergin durması için bunlar şart oluyor.


aslında kışın yapılması gereken işler bunlar ama
bazen ne kadar da planlar yapsanız,
evdeki hesap çarşıdakine uymuyor.


çilekler çiçek açmaya başladılar,



arılar çilek çiçeklerinden çok faydalanıyorlar,


işci arı ve çilek çiçeği,


polen toplayan bir işci arı,


çilek tarlası,


bodur elma ağaçları,


bodur elma ağacında elmalar,


kıvırcık salatalar,


salata tarlaları,


Bütün arı dostlarına hayırlı sezonlar diliyorum,

Selamlar Saygılar.