8 Mayıs 2011 Pazar

Bütün Annelerin Anneler günü kutlu olsun...

Selam arı dostları,
Bugün 08.Mayıs 2011 Anneler günü,
Bende bütün Annelerin Anneler gününü kutluyorum.


Arılar çilek tarlasına çalışıyorlar,çileklerin çicekleri çoğunluğu açmış durumdalar,
arılar için güzel polen ve nektar kaynağı.


işci arı ve çilek çiceği,


arıların çilek nektar kaynağını sevdikleri kuşkusuz,tarlanın yanından geçerken baya bir
arı uğultusu vardı.


bölmelerimi tekrar böldüm ve çıkmasına az kala olan ana arı memelerinden verdim,
arılığımda eski kovanlarına arılar geri dönmemeleri içinde bölmeleri bahceye götürdüm.
Burada dünyaya gelecek olan ana arılar çiftleştikten sonra geri arılığıma götüreceğim.


bölme arılarım,
kovan girişlerini karıştırmasınlar diyede kovanlardan birine yapraklı dal ile girişini
değiştirdim.