7 Şubat 2009 Cumartesi

Kökten budama.

Havalar halen soğuk ve arılar da salkımda,
bahcedeki işlemize devam ediyoruz.
Bugün Elması güzel olmayan bir ağacı kekten budadım.
Resimdeki kütükten kovan olurmu bilmem,
şimdilik bir kenarda dursun.

Ağacın etrafını kazdım motor ile baya altdan kesmek için.

Ama fil bacağı gibi aşşaya indikce kalınlaşdı.


Bende kademeli kesmeye karar verdim.

Belki çok öneriler gelecek ama kök sökmek
o kadar da kolay değil,bende kökün toprağın altında
kalması için biraz kazdım.
Çimen biçerken rahatsız etmesin yeterki.
Resimlerin sıralaması olmamış,kazma ile çalışırken.
Kazma denilince kimseye bakmadım
ve aklıma hiç kimse gelmedi ona göre.
Önce ortadan ikiye bölüp oturak yapmayı düşündüm.

sonra vazgeçtim belki kütük kovan olur diye.

Çalı çırpı baya uğraştırıyor.

Yakmak için ve kuruması için odun dizildi.

Yine yanlış yerde resim,kökünü keserken
bu motorlara ağaç dayanmıyor durmak bilmiyor.

Evet Bahce işlerini çok sevdiğimden
ne kadar yorulduğumu eve gelince anladım
ama bana zevk veriyor önemli olan da bu benim için.