2 Mayıs 2008 Cuma

Bugün çimen biçildi.


Yağan iki hafta yağmurdan dolayı çimenler güneş görünce fışkırdı
biraz daha bıraksaydık kovanları göremiyecektim.
Benim yardımcılarımla beraber bugün çimen biçtik.
Resimde görünen çalışkan elaman Hakan.


Makina biraz zorlandı çimen fazla yüksek olunca zorlanıyor.


Çalışanı doyuracan demiş atalarımız,kendi yaptığım sucuk ile biraz
da budala kebabı işlem tamam.


Yardımcılarım çalıştılar şimdi yemek bekliyorlar.


Aşcıbaşı yemek yaparken.


Bugün Menüde kendi yaptığın sucuğu kendin pişir yemeği var.


Kalörüsü az olsun diye ızgarada yaptım yemeği.


Sucukların şişlenmiş hali ve budala kebabının daha iyi hali.


Resimleri Hakan çekti,çok güzel çıkmış resimler bravo.


Aşcıbaşı görev başında.


Hava güzel olunca bahcede zaman geçirmek çok güzel oluyor.


Sucuk yapılırda ekmek örtülmez mi üstüne.



Son aşamasında olan yemeğimiz.


Kıvamını aldı sucuklar.


Elamanlar çok açıkmış hemen yumuldular,haklılar da çok uğraşdılar.


Geleceğin arıcıları hem bana yardım ediyorlar hemde öğreniyorlar.
Kurs da sadece arıcılık öğretilmiyor tabiki çimen biçme bahce düzenleme
gibi bahcivanlık ta öğretiliyor.

Bahçe düzenlemesi yapıldıktan sonra herşey daha iyi görünüyor.
Çimen biçmemin önde gelen sebebi ise bu sene kış soğuk gecmedi
keneler çoğalacakmış,yüksek çimende oldukları için sık sık çimeni
kesmem gerekiyor bu sene.
Çocuklarda rahatca top oynayabilirler çimende.