12 Temmuz 2015 Pazar

Alman dostlarımıza arılığımda arıcılık seminarı verdim...


Selam arı dostları,
hafta sonu organizesi olarak Alman dostum Martin
organik ürünler ve çiftliğinde üretilen meyveler
hakkında bilgi verdi.

Bende Arıcılık ile ilgili bölümünü devam ettim,
yurt dışında yaşayan bir Türk vatandaşı olarak 
ülkemizi ve uyguladığım arıcılığı
 en iyi şekilde Alman dostlarımıza 
anlatmaya çalıştım.


arılarımın sakinliğini gelen dostlarımız hemen fark ettiler,
hiç kimse arılarım tarafından sokulmadılar.



alman dostlarımızın sorularına cevap vererek
onları arıcılık konusunda bilgilendirdim.


gazete için kovanlarımın resimleri çekildi,



arılarımın meyve ağaçlarına ve doğadaki diğer
çiçeklere tozlanmada yardımcı oldukları için
teşekkür ettiler.


alman dostlarımızın karniyol arılarıma ve
 ürettiğim doğal bala olan ilgileri çok büyüktü,
ben de buradan onlara gösterdikleri ilgiden dolayı
teşekkür ediyorum.

Her şey Vatan için :)

Yurt dışında ve
 ülkemde arıcılık yapan bütün arı dostlarına

Selamlar Saygılar.