17 Şubat 2015 Salı

Mehmet Yüksel Arısı...


Selam arı dostları,
Sanal alemde arıcılık hakkında yıllardır paylaşımlarım oldu
amacım kullandığım arı cinsi Karniyolun yanlış bilindiği bunun da sebebi arıcıların iyi malzemeden yani damızlık ana arılardan
ana arı üretimi yapmadığından kaynaklandığını fark ettim.

Tabiki Karniyol arısı hakkında bilinen yanlışlar ve ön yargılı ifadelerde bulunan bazı kişilerin öyle olmadığını blogumda isbat etmeye çalıştım bu arada benim paylaşımlarımdan faydalanan
bazı kişiler benim buradaki paylaşımlarımı reklam amaçlı kullandı.

Ülkemiz arıcılığına ve arı dostlarına burada uygulanan 
arıcılık tekniklerini malzeme çeşitlerini aktarma amaçlı ve gıda maddesi olan balın
hijyen ortamlarda nasıl hasat yapıldığını gösteren
paylaşımlarımı herkez bilir, 
bildiğini paylaşmak güzel bir şey.

Zamanla çok şükür ülkemde de çok kaliteli malzemeler 
üreten insanlar çıktı, bu yüzden ülkemde kaliteli ürünleri üreten
değerli insanlarada teşekkür ediyorum.

Yurt dışınada arıcı malzemeleri göndermeyi düşünüyorlarsa
 ben ve arkadaşlarım şahsen ülkemden 
malzeme siparişi  verebiliriz.







bir Karniyol sevdalısı olarak
en iyileri ile çalışmasından zevk alıyorum,
sizde en iyileri ile çalıştığınızda bana hak vereceksiniz.


Dadant Blatt ölçüsünde bir kaç kovan aldım,


 kovanlarda temiz çalışmışlar,
işciliği güzel.

 eklem yerleri çok sağlam yapılmış açılma olmaz,

Apimaye termo kovanlarımın maşallahı var,
sizlerde maşallah demeyi unutmayın Lütfen
 yoksa nazar değermiş :)


 Bütün arıcı dostlarıma,
Selamlar saygılar.